#honeyvanilla Instagram Photos & Videos

honeyvanilla - 3.479 posts

Top Posts

  • Anddddd due to popular demand, our Honey Gelato is back!!!!! Do come in to enjoy our Honey Vanilla Flavour!! 🍦🍯
  • Anddddd due to popular demand, our Honey Gelato is back!!!!! Do come in to enjoy our Honey Vanilla Flavour!! 🍦🍯
  • 164 2 1:29 PM Aug 11, 2018
  • When the cool barista compliments your jacket AND sunglasses, it’s a good day 😎
  • When the cool barista compliments your jacket AND sunglasses, it’s a good day 😎
  • 217 8 10:32 PM Jan 31, 2018

Latest Instagram Posts

  • This year I’m really focusing on what I’m drinking to ensure I’m not consuming extra calories this way. To counteract this I have stocked up on @t2...
  • This year I’m really focusing on what I’m drinking to ensure I’m not consuming extra calories this way. To counteract this I have stocked up on @t2tea fruit and herbal teas that don’t need anything added except water so I still get my tea fix but without the sugar and milk 😍 #t2 #t2tea #fruittea #honeyvanilla #huntingforabs
  • 36 5 8:46 PM Jan 11, 2019
  • Our new Honey Vanilla Orange! Coming this Spring! Any guesses on what our two other scents will be? Here’s a hunk, one is returning from last year ...
  • Our new Honey Vanilla Orange! Coming this Spring! Any guesses on what our two other scents will be? Here’s a hunk, one is returning from last year and one is new!
  • 40 1 3:52 PM Jan 6, 2019
  • How to celebrate things:
drinks ❌ dessert ✔️‼️💯🍩🍦🍓
  • How to celebrate things: drinks ❌ dessert ✔️‼️💯🍩🍦🍓
  • 30 1 4:56 PM Jan 4, 2019
  • 💜
  • 💜
  • 66 3 11:58 PM Dec 19, 2018
  • You Nak Ke You Penyebab Anak You Sakit? .

Gula adalah Raja Segala Penyakit! Sampai ada yang kata ~mati semut kerana gula~
.

Tapi masih ramai lagi...
  • You Nak Ke You Penyebab Anak You Sakit? . Gula adalah Raja Segala Penyakit! Sampai ada yang kata ~mati semut kerana gula~ . Tapi masih ramai lagi yang tak PEDULIKAN BAHAYA GULA! Bagi diorang kesihatan mungkin bukan isu utama dalam kehidupan mereka. Sampaikan ada yang tak boleh hidup tanpa gula, takde gula rase nakmateyy 🤦‍♀️ . Tahu tak? Gula akan melahap vitamin dan galian yang berharga daripada tubuh manusia untuk tujuan pencernaan dan detoksifikasi. Ohhhh please stopp sekarang jugaaa.. . Bukan gula pasir dan gula perang je bahaya,sirap maple, jemmm pun ada banyak gula dalam tu uolls.. . “Gula yang berlebihan dalam tubuh manusia akan disimpan sebagai lemak. . “Ini berbeza jika kita makan madu, sayur atau buah-buahan, ada galian dan vitamin dan ia tidak disimpan menjadi lemak”. . “Ambil sedikit masa untuk teliti label makanan. Periksa kandungan lemak dan gula,” kata Easaw John. . Sebuah agensi berita Barat baru-baru ini melaporkan, makanan ringan menjadi punca ledakan penyakit diabetes di rantau Asia Tenggara, Dasyattt kan? . Gula Penyebab No 1 Diabetes tauu! . Pecahan komplikasi kencing manis : . **55% kematian kerana komplikasi jantung . **13% kes kematian kerana paras gula tidak terkawal **13% kes kematian kerana kanser **19% kes kematian kerana lain-lain penyakit . Jadi bermula dari sekarang jadikan Madu Asli sebagai Pengganti Gula dan Jangan ambil berlebihan. . Hidup sihat Anak Gembira 🥰 _ #madusarang #honeyicecream #madulebah #qbchallenge #honeyvanilla #honeycomb #madusaranglebah #madulebahviral #madulebahmeleleh #queenbhoneykotabharu #queenbhoneykelantan
  • 61 7 4:32 AM Dec 18, 2018
  • Lunchtime coffee because I went through 250 emails and half of my page-long to-do list before noon. And they have a fancy digital latte design mach...
  • Lunchtime coffee because I went through 250 emails and half of my page-long to-do list before noon. And they have a fancy digital latte design machine and gave me a snowflake for free. I love it here @loth_lynn #honeyvanilla #latte #coffeebreak #lunch
  • 35 3 5:47 PM Dec 14, 2018
  • My first item from the Wonderful Christmas Time gift was Shoot For The Stars bath bomb 💙🐝
~
I have tried it once before, but it was so much bette...
  • My first item from the Wonderful Christmas Time gift was Shoot For The Stars bath bomb 💙🐝 ~ I have tried it once before, but it was so much better than I remembered 😍 The sweet honey and vanilla scent, together with that vibrant blue colour...🤤🍯 Lushmas is definitely off to a good start!!
  • 86 3 7:52 PM Dec 3, 2018